Viime viikolla ja viikonloppuna olen tehnyt kotona melkeinpä pelkästään Riemun treenejä. Vinhan kanssa vain jättöliikkeitä ennen ruokaa. Riemun kanssa tein ensin rullatreeniä, mutta kun se alkaa olla miltei 100% virheetöntä sisällä, olen jättänyt sen nyt ulkotreeneihin. Sisällä on tehty seuraamista, totesin että mun täytyy ihan oikeasti opettaa sitä Riemulle kotona ilman häiriötä, jospa kunnolliset pohjat tekemällä vältyn Vinhan kanssa kohdatuilta ongelmilta... Lisäksi paikkamakuuta. Molemmat teen (ilta)ruuan kanssa, paikkamakuusta annan lopuksi koko kupin. Riemu makaa tosi hienosti tarkkaavaisena mutta rentona, ajat ovat olleet 30 sekunnin ja 2 minuutin välillä, ja osin olen piilossa. Vaikein kohta on se kun pitää pysyä maassa silloin kun laitan kupin Riemun eteen Ahne hömppä Olen tällä viikolla pienentänyt Riemun annosta sillä minusta sen selkä on levinnyt jo vähän liikaa...