Oltiin eilisissä agilitytreeneissä kyllä taas ihan surkeita. Minä en hallitse kroppaani ja koira ei edes katso minua. Se on siis melkoisen hmm... estesuuntautunut... Ja no mitäpä järkeä sen olisi katsoa minua kun ei mun kropasta varmastikaan saa mitään selvää siitä mihin pitäisi mennä. Ei taida olla meidän laji tämä... No, kepeillä jätin verkot pois kahdesta kohdasta, meni hyvin. Sitten avasin vielä yhtä verkkoa niin että koiralla oli mahdollisuus tehdä virhe ja se teki sen noin puolella toistoista. Kun verkkoapu puuttui sillä meni selvästi rytmi sekaisin. Tiedän nyt miten jatkaa pujottelun kanssa, olen saanut nyt hyviä vinkkejä verkkojen häivyttämisestä.

Kotona sen sijaan kaukokäskyt meni aika hieskasti :) Isäntä oli jättänyt kuppiin Vinhalle makkaranpaloja ja minä tietty teetin heti kaukkarijumppaa ennenkuin annoin ne makkarat. Pari kertaa on tehty maasta ylös (seiso) ja neiti tarjoaa sitä jo. Nyt vaan ahkeraa treeniä niin että sille varmistuu mikä käsky tarkoittaa mitäkin. Mulla on vaikeuksia keksiä järkeviä käsimerkkejä ja ne onkin jääneet (ks. yllä...). Käsimerkki on oikeastaan vaan maasta istumaan nousulle ja maahanmenolle.